عاشقان کریس رونالدو

عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

:ایکر کاسیاس تصریح کرد که :دلبوسکه و مورینیو کاراکترهای کاملا متضادی دارند.اگرچه او اضافه میکند که:با سبک و کارهایی که مربی پرتغالی انجام میدهد اخت گرفته است.گلر 31ساله هم در باشگاه و هم در سطح ملی با وینسنته دل بوسکه کار کرده است و از سال 2010 تحت نظرمربی سابق رئال بوده است. اگرچه بیان میکند مربیانش  سبک کاملا متفاوتی دارند اما سریع اضافه میکند که :با سبک مورنیو مأنوس شده است و اشاره میکند که:"تفاوت میان دل بوسکه و مورینیو بسیار است"کاسیاس ادامه میدهد: "من دلبوسکه را از زمانی که در رئال 12 ساله بودم میشناتختم.بعدها به اندازه کافی خوش شانس بودم که او را دوباره در تیم ملی ملاقات کنم،بعد از ان مطمئن بودم که هرکدام همدیگر را به اندازه کافی میشناسیم.او فردی بسیار ارام است و شخصیتی صلح طلب دارد درحالی که درباره مورنیو نمیتوان گفت:که کاملا چنین است"
"با این حال من در 2سال گذشته یاد گرفته ام که قدردان او باشم.روابط میان مربی و بازیکن همیشه باید روان باشد.اگرچه همیشه اختلاف سلیقه وجود دارد  اما در بیشتر زمان ها با هم،هم عقیده بودیم .رسانه ها تمایل به اغراق در لحظات پرتنش دارند"
کاسیاس کاپیتان تیم باشگاهیش رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا وبیش از یک دهه در ترکیب ثابت آنها بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:46 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 276
بازدید ماه : 273
بازدید کل : 107071
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -